Cybercom tecknar treårigt ramavtal med Teracom

Cybercom tecknar treårigt ramavtal med Teracom Teracom, en av Sveriges ledande bredbandsleverantörer, utser Cybercom till samarbetspartner genom ett treårigt ramavtal. Teracom är en ledande nätoperatör för utsändning och överföring av radio och tv samt för data-, telekom- och informationstjänster. Företaget erbjuder även inplaceringstjänster i master och anläggningar. Avtalet gäller tekniska konsulttjänster och projektledning inom områden broadcasting, telekom och data. - Teracom är en viktig kund för oss och vi är mycket glada för att de nu väljer Cybercom som ramavtalsleverantör, säger Mats Alders, VD och koncernchef, Cybercom Group. Cybercom är starka inom telekom. Vår mångåriga branscherfarenhet har gett oss en unik expertis om telekomteknik för att bygga nätverk och terminaler. Mer än 60 procent av Cybercoms verksamhet är inom telekom med fokus på produkt- och tjänsteutveckling, portaler, billing och customer care samt application management. För ytterligare information, kontakta Mats Alders, VD och koncernchef, Cybercom Group Telefon: + 46 70 725 3200 E-post: mats.alders@cybercomgroup.com Henrik Gavelli, kundansvarig, Cybercom Group Tel. + 46 709 31 33 00 E-post: henrik.gavelli@cybercomgroup.com Om Cybercom Cybercom är ett IT-konsultföretag med fokus på att utveckla och stärka kundens verksamhet genom att leverera affärsutvecklande IT-lösningar inom främst telekom och finans. Cybercom grundades i Sverige 1995 och är sedan 1999 noterat på Stockholmsbörsens O-lista. Cybercom är en finansiellt stark koncern med verksamhet i tio länder och kontor i Sverige, Storbritannien, Norge och Danmark. Vi är ca 370 medarbetare med en genomsnittlig konsulterfarenhet på tretton år, som i kreativ och utvecklande miljö sätter värde i professionalism, erfarenhet, relationer och det resultat vi levererar. För mer information se www.cybercomgroup.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/25/20040825BIT20230/wkr0001.pdf