Cybercom vinner order från ledande mobiltelefon-plattformsleverantör

Cybercom vinner order från ledande mobiltelefon-plattformsleverantör Cybercom får i uppdrag av Ericsson Mobile Platforms att utföra system-test och verifiering av mobiltelefonplattformar. - Det här är en prestigefylld och viktig affär för oss eftersom Ericsson Mobile Platforms är ett företag i världsklass, säger Bengt Levin, affärsområdeschef för Telecom & Services på Cybercom Group. Vi är starka inom telekom och vi har lång erfarenhet av test. Vårt mål är att tillgodose vår kunds högt ställda krav på högkvalitativt testledningsarbete. För ytterligare information, kontakta Bengt Levin, ansvarig affärsområdet Telecom & Services, Cybercom Group Telefon: +46 708 57 62 75 E-post: bengt.levin@cybercomgroup.com Mats Alders, VD och koncernchef, Cybercom Group Telefon: + 46 70 725 3200 E-post: mats.alders@cybercomgroup.com Om Cybercom Cybercom är ett IT-konsultföretag med fokus på att utveckla och stärka kundens verksamhet genom att leverera affärsutvecklande IT-lösningar inom främst telekom och finans. Cybercom grundades i Sverige 1995 och är sedan 1999 noterat på Stockholmsbörsens O-lista. Cybercom är en finansiellt stark koncern med verksamhet i tio länder och kontor i Sverige, Storbritannien, Norge och Danmark. Vi är knappt 370 medarbetare med en genomsnittlig konsulterfarenhet på tretton år, som i kreativ och utvecklande miljö sätter värde i professionalism, erfarenhet, relationer och det resultat vi levererar. För mer information se www.cybercomgroup.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/17/20040817BIT20230/wkr0001.pdf