Delårsrapport januari - juni 2004 för Cybercom Group

STARK TILLVÄXT INOM TELEKOM

Delårsrapport januari-juni 2004 - Omsättningen uppgår till 201,8 MSEK (159,7), en ökning med 26% jämfört med samma period föregående år - Resultatet efter skatt ökar till 2,3 MSEK (-4,6) - Resultat per aktie uppgår till 0,23 SEK (-0,50) - Rörelseresultatet (EBITA) uppgår till 6,1 MSEK (4,2) och EBIT till 2,9 MSEK (-4,2) - Lönsam tillväxt och förbättrad orderingång hos befintliga ramavtalskunder Andra kvartalet, april-juni 2004 - Omsättningen uppgår till 98,6 MSEK (79,1), en ökning med 25% jämfört med samma period föregående år - Resultatet efter skatt ökar till 1,7 MSEK (-3,3) - Rörelseresultat (EBITA) är 2,6 MSEK (0,7) och EBIT är 1,1 MSEK (-3,4) För mer information, vänligen kontakta: Mats Alders, VD och koncernchef tel. + 46 707 25 32 00 Kristina Svensson, informationschef tel. -+ 46 708 64 47 02