Presentation av bokslutskommuniké för Cyber Com

Presentation av bokslutskommuniké för Cyber Com Onsdagen den 21 februari presenterar Cyber Com bokslutet för år 2000. Cyber Coms VD och koncernchef, Mats Alders presenterar bokslutet och bolaget på Operaterrassen i Stockholm onsdagen den 21 februari. Datum: Onsdagen den 21 februari Tid: kl 08.00 Plats: Operaterrassen, Stockholm Förtäring: Frukost serveras. En telefonkonferens på engelska kommer att hållas kl 10.00. Anmälan till telefonkonferensen görs på följande telefonnummer: Inringningsnummer +44 20 8240 8241 Uppspelningsnummer +44 20 8288 4459 Uppspelningskod 648932 Presentationen sänds även på www.financialhearings.com samt på företagets hemsida www.cybercom.se den 21 februari fr o m kl 15.00. För ytterligare information kontakta: Mikael Albinsson, tf informationschef Cyber Com 0708-28 33 70 Kristina Svensson, informatör Cyber Com 0708-644 702 Läs mer på www.cybercom.se Cyber Com är ett konsultföretag som erbjuder ett integrerat helhetskunnande inom e-Business och Telekom med spetskunskap inom modern systemutveckling och projektstyrning. Omsättningen för de första nio månaderna år 2000 var 256 mkr med ett resultat efter finansnetto på 18 mkr. Antalet anställda är idag över 300 med en genomsnittlig konsulterfarenhet på tio år. Bolaget är noterat på OM Stockholmsbörsens O- lista och har idag verksamhet i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Sundsvall och Köpenhamn. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/02/20/20010220BIT00730/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/02/20/20010220BIT00730/bit0002.pdf