Prospekt - Börsnotering

Prospekt - Börsnotering Cyber Com noterades på OM Stockholmsbörsens O-lista december 1999. Intresset för introduktionen var rekordstort och emissionen övertecknades 25 gånger av privatpersoner och det institutionella erbjudandet avbröts i förtid sedan det övertecknats 18 gånger. Med en kursuppgång på 243 procent var därmed Cyber Com ny rekordinnehavare när det gäller kursutveckling första dagen som noterad aktie på Stockholmsbörsen. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/18/20040518BIT00090/wkr0001.pdf Hela rapporten