Telia-koncernen tecknar ramavtal med Cyber Com

Telia-koncernen tecknar ramavtal med Cyber Com Cyber Com är en utvald leverantör för utveckling av Telias IT-system. Ramavtalet gäller för samtliga bolag inom hela Telia-koncernen under år 2002. -Cyber Com har en stark position inom telekom där Telia varit en av våra största kunder, säger Bengt Levin, chef för affärsområde Telekom. Ramavtalet med Telia-koncernen säkrar vår ställning på spelplanen för IT- konsulter inom telekom framöver. För ytterligare information: Bengt Levin, chef Telekom tel 0708-576 275 Cyber Com är ett IT-konsultföretag inom strategi och teknologi som erbjuder ett integrerat helhetskunnande inom e-business och telekom, med spetskunskap inom modern systemutveckling och projektstyrning. Omsättningen för år 2000 var 357 mkr med ett resultat efter finansnetto på 23 mkr. Antalet anställda är idag över 300 med en genomsnittlig konsulterfarenhet på tolv år. Bolaget är noterat på OM Stockholmsbörsens O-lista och har idag verksamhet i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Sundsvall och Köpenhamn. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/20/20011220BIT01460/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/20/20011220BIT01460/bit0001.pdf