D. Carnegie & Co bjuder in till audiocast med anledning av bokslutskommuniken 2017

D. Carnegie & Co AB (publ) – noterat på Stockholm Nasdaq – bjuder in till audiocast kl 10.00 den 23 februari med anledning av bokslutskommunikén 2017, som offentliggörs kl 07.00 samma dag.

Aktieägare, analytiker och andra intresserade är välkomna att delta i en audiocast där det tredje kvartalet presenteras av tillförordnad VD Svein Erik Lilleland och finansdirektör Per-Axel Sundström. Presentationen och tillhörande material kommer att nås genom www.dcarnegie.se och kan följas via webb eller telefon på nummer angivna nedan. Vänligen ring cirka fem minuter före utsatt starttid så att konferensen kan börja punktligt.

Efter presentationen ges konferensdeltagarna möjlighet att ställa frågor till bolagets vd och finansdirektör.

Vänligen finn nummer och länk till audiocast via:

Informationen lämnades för offentliggörande kl. 07.00 CET den 20 februari 2018.

Taggar:

D. Carnegie & Co är ett fastighetsbolag med inriktning på bostäder i Storstockholmsregionen och andra tillväxtområden. Affärsidén är att äga och förvalta fastighetsbestånd med en successiv upprustning av lägenheter i samband med den naturliga omsättningen av hyresgäster. Detta kan ske snabbt och kostnadseffektivt tack vare bolagets renoveringsmetod, som bl a innebär att ingen evakuering behöver ske. Bolaget skapar även betydande värden genom att utveckla byggrätter i befintliga bestånd. Uthyrningsgraden är hög med obefintlig vakans. D. Carnegie & Co är noterat vid Nasdaq Stockholm.