• Dedicare/

Dedicares CFO har sagt upp sin anställning men kvarstår i sin befattning tills efterträdare är på plats

Bemanningsföretaget Dedicares CFO, Lia Sandström, har per dagens datum sagt upp sin anställning på Dedicare. Lia kommer att vara kvar i sin befattning tills efterträdare är på plats. Rekryteringsprocessen av hennes efterträdare kommer inledas omgående

-          Jag vill tacka Lia för sitt gedigna arbete och stora engagemang under sina år som CFO och önskar henne lycka till i sin kommande befattning, säger VD och koncernchef Krister Widström.

Denna information är Dedicare AB (publ) skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning och lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 10 april 2018 kl. 09.00 (CEST).

För ytterligare information om bolaget hänvisas till bolagets hemsida www.dedicare.se.

Krister Widström, VD, tel 08-555 656 07

Lia Sandström, CFO, tel 073-944 53 23

Dedicare är ett auktoriserat bemanningsföretag. Bolaget är noterat på Nasdaq Stockholm och är verksamt i Sverige och Norge. Dedicare är medlem i Almega Bemanningsföretagen och NHO (Næringslivets Hovedorganisasjon)  och har därmed kollektivavtal. Bolaget är kvalitetscertifierat enligt ISO 9001:2008 och miljöcertifierat enligt ISO 14001:2004.

Dedicare AB (publ.)

Sankt Eriksgatan 44, 5 tr