Dedicares vice VD och CFO har sagt upp sin anställning men kvarstår på sin befattning tills ny efterträdare är på plats

Vårdbemannings- och omsorgsbolaget Dedicares vice VD och CFO Richard Engel har per dagens datum sagt upp sin anställning på Dedicare. Richard kommer att vara kvar på sin befattning tills ny efterträdare är på plats. Rekryteringsprocessen av hans efterträdare har inletts.

-          Jag vill tacka Richard för sitt gedigna arbete och stor engagemang under sina år som CFO och önskar honom lycka till på sin kommande befattning, säger VD och koncernchef Stig Engcrantz.

Informationen i detta pressmeddelande är sådan som Dedicare AB (publ) ska offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 19 april kl. 14.45 (CET) 2013.

För ytterligare information om bolaget hänvisas till bolagets hemsida www.dedicare.se.

Stig Engcrantz, VD och koncernchef, tel 08-555 656 07

Björn Örås, Styrelseordförande, tel 070 - 526 79 97