Styrelseordförande Staffan Persson ökar sitt aktieinnehav i DIBS

Styrelseordförande i DIBS Payment Services AB, Staffan Persson har idag meddelat att han med familj och bolag per den 28 juni 2013 har förvärvat aktier i DIBS vilket innebär att ägarandelen efter förvärvet uppgår till 20,2% av röster och kapital. Det totala innehavet uppgår därmed till 1 934 094 aktier.

Styrelseordförande, Staffan Persson via mail sp@swediacapital.se eller
VD, Eric Wallin mobil 0703 29 77 74 eller mail
eric.wallin@dibs.se

DIBS Payment Services är Nordens ledande oberoende leverantör av funktionella, säkra och innovativa
betaltjänster för handel via Internet. DIBS hanterar dagligen cirka 15 000 kunders transaktioner och har kontor i Stockholm, Göteborg, Oslo och Köpenhamn. DIBS är listat på First North med Redeye som Certified Adviser.

Taggar:

Om oss

DIBS erbjuder Nordens bredaste utbud av enkla och säkra betalningslösningar på nätet. DIBS startade 1998 och är ledande i Norden. Vi var först med att nå en miljard transaktioner och har idag över 15 000 nätbutiker med ett årligt försäljningsvärde på över 100 miljarder kronor. Bara under förra året valde fler än 2 000 nya nätbutiker vår lösning. Vi är 100 medarbetare i Sverige, Danmark och Norge som arbetar för att göra det enkelt att ta betalt på nätet. DIBS är listat på First North med Redeye som Certified Advisor.