Börsstopp - pågående förhandlingar om förvärv

Börsstopp - pågående förhandlingar om förvärv Digital Illusions har börsstoppats på grund av pågående förhandlingar om förvärv av två bolag inom samma branch. Förvärven kommer att komplettera Digital Illusions verksamhet avseende dels bredare produktprogram och dels antalet spel på marknaden. Ytterligare information kommer att ges under fredagen den 28 januari, förusatt att förvärven då är helt slutförhandlade. Styrelsen Digital Illusions ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/01/26/20000126BIT00400/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/01/26/20000126BIT00400/bit0002.pdf