Nytt rapport tillfälle för Digital Illusions CE AB

Nytt rapport tillfälle för Digital Illusions CE AB Pågrund av försenade försäljningssiffror från USA för bilspelet Motorhead, kommer Digital Illusions kvartalsrapport för januari-mars bli försenad med två dagar. Nytt datum för rapporttillfället är 99.05.27. Vi beklagar förseningen. För ytterligare information: Fredrik Liliegren, VD Digital Illusions CE AB Telefon: 031-60 98 01 E-mail: fredrik@dice.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/05/25/19990525BIT00190/bit0001.pdf http://www.bit.se/bitonline/1999/05/25/19990525BIT00190/bit0002.doc