Diös Fastigheter bjuder på In:flyttningsfest

Torsdag den 26 mars kl. 16-21 kommer In:gallerians butiker att göra allt för att maximera kundernas upplevelse i samband med sitt besök.

– Handeln är ett viktigt inslag i totalupplevelsen av Sundsvalls stadskärna. Med en bra butiksmix och upplevelsebaserade erbjudanden vill vi fortsätta stärka stadskärnas attraktionskraft, säger Bo Tjälldén, chef för Diös Fastigheters affärsområde Västernorrland.

Som ett led i att stärka cityhandeln lanseras denna kväll presentkortsautomaten med elektroniska presentkort som gäller i ett hundratal butiker i Stenstan varav samtliga i In:gallerian. Kortautomaten, som invigs av konstnären Christian Beijer, är en gemensam satsning mellan Diös Fastigheter och cityföreningen Stenstan. Under kvällen erbjuder gallerians butiker 20 procents rabatt.

Kvällens program:

16.00 Christian Beijer inviger presentkortsautomaten vid Teknikmagasinet. Dragning varje timme om ett laddat presentkort bland alla som köper ett presentkort.

16-21 Trubaduren Patrik Törnsten uppträder utanför MQ vid In:gallerians nya loungeyta.

18.30 Modevisning på scenen vid Blomsterservice med vårnyheter från Whyred/Saxokam, Henrix, KappAhl, Flash, Nordbergs Optik och Nilson Shoes.

19.15 Uppträdande och intervju med Pernilla Wahlgren utanför Kicks.

Bo Tjälldén, chef för Diös Fastigheters affärsområde Västernorrland
bo.tjallden@dios.se

Håkan Ruda, uthyrare retail för Diös Fastigheter
hakan.ruda@dios.se