O´Learys utökar sin restaurangverksamhet i centrala Sundsvall

Under slutet av april öppnar O´Learys upp ett nytt nöjeskoncept med spel & sport på Storgatan 40 i centrala Sundsvall, och utökar därmed sin nuvarande verksamhet med ytterligare ett våningsplan. Lokalerna utvecklas just nu av fastighetsägaren Diös tillsammans med O´Learys till att bli en modern mötesplats för mer sport.

O’Learys är en nöjesrestaurang med utbud av mat, sport och umgänge. Restaurangen i Sundsvall kompletteras nu med ytterligare sport genom spelsammanhang.

- O’Learys är en väl etablerad mötesplats på Storgatan sedan 2010 och det är såklart väldigt roligt att verksamheten nu utvecklas med ny inriktning och större lokaler. Att kunna bidra till tillväxt i centrala Sundsvall och också ett mer attraktivt centrum, är vad vi menar med stadsutveckling, säger Sofie Stark, affärschef, Diös Sundsvall.

- Vi tror på Sundsvalls innerstad och det känns väldigt positivt att vi har hittat en lösning för att utöka vår verksamhet i ett bra läge. Vi ser fram emot öppningen och hälsar alla gäster varmt välkomna till vårt nya nöjeskoncept, en spelvåning som innefattar ett brett utbud av spelformer som t.ex. golfsimulator, klättervägg, shuffleboards, biljard, basket & arkadspel och naturligtvis så ska vi visa sport på tv också. Vi har försökt hitta något att göra för dom flesta helt enkelt, säger Magnus Torstensson, ägare, O´Learys Sundsvall.

Sofie Stark, Affärschef, Diös Sundsvall
E-post: sofie.stark@dios.s