Kommunikation av Doros delårsrapport kvartal 3 2005

1. Publikation av nio månaders rapport den 19 oktober kl 08.30 Doro publicerar sin nio månaders rapport 2005 onsdag den19 oktober klockan 08.30. 2. Inbjudan till Financial hearings den 19 oktober kl 12.00 Doro medverkar på Financial hearings onsdagen 19 oktober kl 12.00 på Operaterassen, Stockholm. Förutom en presentation av Doros kvartal 3 görs en presentation av en serie nya produkter. • Rune Torbjörnsen, CEO, Ingvar Karlsson, CFO, presenterar halvårsbokslutet och visar ett antal nya produkter. • Därefter svarar de på frågor Moderator Urban Ekelund, Redeye. Du kan också lyssna på presentationen i direktsändning, vänligen ring på telefonnummer 08-562 137 25. Du kan se presentationen på www.financialhearings.com i efterhand den 19 oktober. För frågor var vänlig kontakta: CEO Rune Torbjörnsen 046-280 50 61 eller CFO Ingvar Karlsson 046-280 50 62 Doro AB (publ)