Öppet hus på Dramaten med smakprov från repertoaren, selfies och öppna repetitioner

Öppet hus på Dramaten den 19 september mellan kl 12 och 15. Se smakprov från repertoaren, var med på öppna repetitioner och ta selfies med våra kostymer!

Program:
Kl 12-15 Selfiehörna med Dramatens kostymförråd.

Kl 12.15-12.45 Samtal med systrarna Stina Ekblad och Ylva Ekblad, just nu aktuella i Maria Stuart. Samtalsledare Magnus Lindman.

Kl 13-14.15 Presentation av höstens repertoar med smakprov från en rad av höstens premiärer. Med Stina Ekblad, Torkel Peterson, Adam Pålsson och många fler. Konferenciéer Andreas T Olsson och Julia Dufvenius. Stora scenen.

Kl 14.30 Öppna repetitioner av Jon Fosses Barnet och Aischylos Den fjättrade Prometheus .

Begränsat antal platser, först till kvarn.

Fler punkter tillkommer!

Emma Englund