Inbjudan till telefonkonferens Duni delårsrapport

Delårsrapport för Duni AB lämnas till media för offentliggörande fredagen den 16 juli kl 08.00.

Telefonkonferens

Fredagen den 16 april klockan 10.00 presenteras delårsrapporten via telefonkonferens som också kan följas via webben.

För att delta i telefonkonferensen, ring telefonnummer 08-5052 0110.
För att följa presentationen via webben använd nedan länk:

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Fredrik Wahrolén, Marknads- och kommunikationschef, tel 0734-19 62 07, e-post fredrik.wahrolen@duni.com

Duni är en ledande leverantör av attraktiva och funktionella produkter för dukning och take-away. Varumärket Duni marknadsförs på över 40 marknader och är marknadsledande i centrala och norra Europa. Duni har cirka 2 000 anställda fördelat på 17 länder, huvudkontor i Malmö och produktion i Sverige, Tyskland och Polen. Duni är noterat på NASDAQ OMX Stockholm.
www.duni.com

Om oss

Duni är en ledande leverantör av attraktiva och funktionella produkter för dukning och take-away. Varumärket Duni marknadsförs på över 40 marknader och är marknadsledande i centrala och norra Europa. Duni har cirka 2 300 anställda fördelat på 23 länder, huvudkontor i Malmö och produktion i Sverige, Tyskland, Polen, Nya Zeeland och Thailand. Duni är noterat på NASDAQ Stockholm under kortnamnet ”DUNI”. ISIN–kod är SE0000616716.