Dustin publicerar års- och hållbarhetsredovisning för 2017/18

Dustins fullständiga års- och hållbarhetsredovisning för 2017/18 finns nu tillgängliga både på svenska och engelska på bolagets hemsida, www.dustingroup.com.

Dustins årsstämma hålls tisdagen den 11 december 2018 klockan 15.00
på Westmanska Palatset, Holländargatan 17, Stockholm. Inregistrering till årsstämman börjar klockan 14.00.

Eva Ernfors, Informationschef eva.ernfors@dustin.se, 070 258 62 94

Denna information är sådan information som Dustin Group AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 15 november 2018 kl 08:30 CET.

Dustin har mer än 1 000 medarbetare. Omsättningen verksamhetsåret 2017/18 uppgick till 10,3 miljarder SEK. Drygt 90 procent av Dustins intäkter kommer från företagsmarknaden. Dustin Group är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2015 och har huvudkontor i Nacka, Stockholm.