East Capital Explorer bjuder in till investerarlunch den 25 november

Vi har nöjet att bjuda in investerare till en kvartalsuppdatering i Stockholm den 25 november. Du kommer att få möjlighet att höra Mia Jurke, VD för East Capital Explorer, Marcus Svedberg, Chefsekonom på East Capital och Ulf Sigfridsson, Senior Advisor på East Capital Real Estate, prata om:

• Händelser och utveckling under det tredje kvartalet, samt uppföljning av bolagets strategi och fokus framöver

• Makro- och marknadsutveckling i Baltikum och Ryssland; därför tror vi på en rysk återhämtning

• Utsikterna för den baltiska fastighetssektorn, utvecklingen i våra fastighetsinnehav samt investeringsplaner

Datum:
          Onsdagen den 25 november 2015
Tid:                12.00-13.30 (lunch serveras från 11:45)
Plats:             Kungsgatan 30, plan 14 (Norra Kungstornet), Stockholm

Vänligen anmäl ditt deltagande genom att skicka ett e-mail till: ir@eastcapitalexplorer.com senast måndagen 23 november.

Kristina Karusuo, East Capital Explorer +46 8 505 977 18

Om East Capital Explorer
East Capital Explorer AB (publ) är ett svenskt investmentbolag som erbjuder unika investeringsmöjligheter i Östeuropa till en bredare målgrupp. Bolaget gör direktinvesteringar i onoterade och noterade bolag men investeringar görs också via East Capitals private equity- fastighets- och alternativa investeringsfonder. East Capital Explorers huvudsakliga investeringstema är inhemsk tillväxt och bolaget fokuserar på sektorer som visar stor tillväxtpotential som detaljhandel och konsumentvaror, finans samt fastigheter. East Capital Explorer har utsett East Capital till att förvalta investeringarna. East Capital Explorer är noterat på Nasdaq Stockholm, Mid Cap.

Notering: Nasdaq Stockholm, Mid Cap - Ticker: ECEX - ISIN: SE0002158568 –
Reuters: ECEX.ST - Bloomberg: ECEX SS Equity