Inbjudan till telefonkonferens den 15 november i samband med Eastnines delårsrapport för det tredje kvartalet 2018

Eastnines delårsrapport januari – september 2018 offentliggörs torsdagen den 15 november 2018 kl. 08:00. Vid en telefonkonferens presenteras rapporten av Kestutis Sasnauskas, VD på Eastnine, samt Lena Krauss, CFO på Eastnine.

Datum:                  torsdagen den 15 november 2018

Tid:                         10:00

Telefonnummer:  08 566 42 661, +44 203 194 05 44 (UK), +1 855 269 26 04 (US)

Vänligen ring in ett par minuter innan telefonkonferensen börjar. Presentationsmaterial till telefonkonferensen kommer att finnas tillgängligt på www.eastnine.se senast 15 minuter innan telefonkonferensen börjar.

Klicka här för att lyssna på webinspelningen.

Webinspelningen kommer också att finnas tillgänglig i efterhand på bolagets hemsida.

Eastnine 08 505 977 00

Besök www.eastnine.se

Eastnine AB (publ) är ett svenskt investmentbolag med ett substansvärde på 232,3 miljoner euro. Bolaget genomgår för närvarande en strategisk renodling mot att bli ett fokuserat fastighetsbolag, med målet att generera förutsägbara kassaflöden som en långsiktig förvaltare av hållbara och förstklassiga kontorslokaler i de baltiska huvudstäderna. Eastnine är noterat på Nasdaq Stockholm, Mid Cap.