Utsåld mässhall när easyFairs Elmässa firar 10-år!

När Elmässan flyttar in på Kistamässan den 22 oktober är i det en utsåld mässhall.

- Intresset för årets mässa har varit enormt! säger Jennie Heidenfors, projektchef för Elmässan 2014. Mässan har växt med hundra procent i storlek flera gånger om och i år är det alltså helt utsålt! Extra kul eftersom mässan i år firar 10 år!

Jubileumsprogrammet är starkare än någonsin med mängder av spännande seminarier, en heldag om elsäkerhet arrangerad av EIO, en skräddarsydd halvdagskonferens för arkitekter och ljusdesigners och sist men inte minst en sprakande branschfest där utställare och besökare är inbjudna att fira Elmässans 10 års dag!

- Vi ser vi fram emot en myllrande mötesplats med mängder av nyheter, nätverkande och inspiration, säger Jennie Heidenfors.

Praktisk information: Elmässan, 22 – 23 oktober 2014, Kistamässan i Stockholm, www.easyfairs.com/elmassan

Ytterligare information och bilder, kontakta: Projektledare Jennie Heidenfors, 031-89 95 42, jennie.heidenfors@easyfairs.com

Om företaget: easyFairs är Europas ledande arrangör av tids- och kostnadseffektiva fackmässor. Mässorna pågår i två dagar och riktar sig enbart till inköpare och beslutsfattare. easyFairs har sitt huvudkontor i Bryssel och genomför årligen 100 mässor i 16 olika länder. För mer information besök www.easyFairs.com