EasyFills AB (publ.) – information gällande byte av handelsplats.

Ledningen för EasyFill AB har beslutat att skjuta på det planerade bytet av handelsplats från Aktietorget till Nasdaq First North.

Bytet av handelsplats för Bolagets aktier från Aktietorget till Nasdaq First North har senarelagts tills efter den företrädesemission som bolaget planerar är genomförd.

Bolaget återkommer vid ett senare tillfälle med datum då listbytet ska vara genomfört.

Bräcke

13 oktober 2016

Håkan Sjölander                                       Jens Nisu
CEO                                                          Marketing Director
+46 70 59 444 69                                     +46 70 660 58 82
hakan.sjolander@easyfill.se                     jens.nisu@easyfill.se

EasyFill är ett skandinaviskt utvecklingsbolag där huvudfokus är utveckling av produkter som förenklar hanteringen av varor i butiker och restauranger. De produkter som utvecklas skall patenteras och lanseras med världen som marknad tillsammans med samarbetspartners.