eclipse assets, huvudägare i Systemhus, genomför inför julen humanitära insatser i Indien

Glada indiska barn

I entreprenörskapet ryms, förutom att utveckla bolag från start-up till börsintroduktion, även att bidra till det globala samhällets utveckling. Mänskliga globala kontakter sker idag på flera plan, både professionellt och ideellt. Behovet av ideella stödinsatser i det globala lokalsamhället är stort och frivilliga engagerade individer agerar ofta osedda, som exempelvis våra indiska samarbetspartners. eclipse assets, huvudägare i Systemhus, fortsätter aktivt att stödja dem genom att nu sörja för inköp av skor och kläder till 100 barn i deras hemby i norra Indien.

- eclipse assets dotterbolag Systemhus vision är att #allaskabo och känna en vardagstrygghet. I detta ligger förutom att ha tak över huvudet de primära behoven av mat och kläder. Vid det förra tillfället hjälpte vi till att finansiera behovet av mat något vi nu följer upp med skor och kläder till barn. Detta humanitära engagemang kommer framöver att inkluderas i vårt hållbarhetsarbete, säger Thony Norelli, eclipse assets ägare.

Matutdelning i byn Sadura i norra Indien

eclipse assets AB

BOX 5109
Stockholms län

www.eclipseassets.com

Vi bygger morgondagens bolagsstjärnor!Våra investeringar sker oftast i startups inom fin-tech, appar och fastigheter. På så sätt så har vi bra avkastning och säkra investeringar. Bolaget förvärvar och förvaltar även egna fastighetsprojekt. För att veta mer gå gärna in på https://eclipseassets.com/

Taggar:

Citat

Vid det förra tillfället hjälpte vi till att finansiera behovet av mat något vi nu följer upp med skor och kläder till barn. Detta humanitära engagemang kommer att framöver inkluderas i vårt hållbarhetsarbete.
Thony Norelli, eclipse assets