• Sprinkle AB/

eclipse dotterbolag Systemhus AB (Publ) släpper ytterligare ett projekt i samarbete med Raise reach

Report this content

Systemhus har förvärvat en tomt i Strömshammar, 5 km från Malmköping och ett stenkast från sjön Henaren. Här kommer man göra en utbyggnad på det befintliga huset samt bygga till en generös altan med utsikt mot vattnet. Bredvid huset kommer det även upprättas en väldesignad Attefallare med en altan(tillval). Här kommer man ha alla bekvämligheter för att ha fritid-året -runt!

Fem starka skäl att investera i Malmköping

• Hög årlig avkastning om 11 % per år på investerat kapital
  • God säkerhet genom inteckning i fastigheten
  • Kort löptid för investeringen, 6-12 månader
  • Företräde till Systemhus kommande projekt

För att ge möjlighet att investera i Systemhus olika byggprojekt för uppförande av bostäder runt om i landet så har vi etablerat ett samarbete med investeringsplattformen RaiseReach.com . RaiseReach arbetar med olika investeringsprodukter där deras medlemmar kan investera direkt i fastigheter och få ett sparande med hög ränta.

Vi bygger morgondagens bolagsstjärnor!Våra investeringar sker oftast i startups inom fin-tech, appar och fastigheter. På så sätt så har vi bra avkastning och säkra investeringar. Bolaget förvärvar och förvaltar även egna fastighetsprojekt. För att veta mer gå gärna in på https://eclipseassets.com/

Taggar: