Kvartalsredogörelse januari-mars 2018

Styrelsen och verkställande direktören i ECOMB AB (publ) får härmed avge

följande kvartalsredogörelse för det första kvartalet 2018;

Perioden januari-mars 2018

• Nettoomsättningen januari-mars uppgick till 181 TSEK (1 695 TSEK)
  • Resultatet efter finansiella poster -1 107 TSEK (-649 TSEK)
  • Resultat per aktie -0,09 SEK (-0,06 SEK)
  • Antal aktier: 11 447 886 st (11 447 886 st)
  • Likvida medel vid periodens utgång inkl. kortfristiga placeringar: 335 TSEK

( 3 868 TSEK)

Denna information är sådan information som ECOMB AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 30 maj 2018.