editK och Masscreation inleder samarbete kring PR

Reklambyrån Masscreation väljer editK som PR-partner. Uppdraget innebär strategiskt och operativt PR-arbete för att förstärka Masscreations varumärke och kunduppdrag.

På bilden: Patrik Rustman, Carin Arvidsson Möller, Edit Künstlicher, Jörgen Lindqvist och Henrik Levahn

– Att få arbeta tillsammans med erkända och duktiga kommunikatörer som Masscreation känns som grädde på moset i ett redan roligt uppdrag, säger Edit Künstlicher, grundare editK.

– Gränserna mellan marknadsföring och PR kan ofta vara mer än otydliga. I editK har Masscreation hittat en perfekt partner, kommunikativt och kreativt, både för egen del och för våra kunder, säger Patrik Rustman, vd Masscreation.

Masscreation är en fullservicebyrå grundad 2009. Reklambyråns fokus och framgångsrecept bygger på att involvera kunden i den strategiska och kreativa processen. Bolaget har idag 15 anställda med säte i Stockholm. Bland kunderna kan nämnas Telge Energi, Betsson, Jetpak, Crucell och NordicBet.

För information kontakta:
Edit Künstlicher, vd editK, mobil: 070-8185700 e-post: edit@editk.se eller Patrik Rustman, vd Masscreation, mobil: 070-7705677 e-post: patrik@masscreation.se

editK är en PR- och kommunikationsbyrå och arbetar med varumärken inom hälsa, kost, hållbarhet, media- och förlagsbranschen. Byrån grundades 2013 av medieentreprenören Edit Künstlicher och har kontor i Stockholm. Byrån arbetar med kreativa lösningar inom traditionell PR, event, sociala- och digitala medier.  Bland kunderna finns bla: Årstiderna, Ulrika Davidsson, Printz Publishing, Gabriel Forss, Tomorro’, Tukan och Liber. Läs mer på www.editk.se

Reklambyrån Masscreation väljer EditK som PR-partner. Uppdraget innebär strategiskt och operativt PR-arbete för att förstärka Masscreations varumärke och kunduppdrag.

Att få arbeta tillsammans med erkända och duktiga kommunikatörer som Masscreation känns som grädde på moset i ett redan roligt uppdrag.
Edit Künstlicher
Gränserna mellan marknadsföring och PR kan ofta vara mer än otydliga. I EditK har Masscreation hittat en perfekt partner, kommunikativt och kreativt, både för egen del och för våra kunder.
Patrik Rustman