Boka tidigt, se vad andra har köpt!

Billiga flyg till sommaren bokas för fullt men våra kunder tänker längre än så, även nästa vinters semester har redan börjat planeras. I sommar kan vi se att det är Medelhavet som lockar mest med klassiska resmål som Mallorca, Malaga och Split i topp. Inför nästa vinter bokas resor till destinationer lite längre bort som Bangkok, Sydney och Dubai men storstäder i Europa är också populära som ett alternativ för nyårsfirandet.

I topplistorna nedan kan ni se vilka destinationer som bokas mest just nu med avresa i sommar respektive vinter, vi presenterar även snittpriset för varje resmål.

Billiga flyg till sommaren 2013
*Priset är ett snittpris på flygbiljetter med avresedatum under juni - augusti 2013

1. Mallorca fr. 2189 kr
  2. Malaga fr. 2242 kr