En solskenshistoria - den lyckliga vinnaren i Travellinks tävling

Ni minns väl Travellinks tävling "Gissa Staden" där man skulle gissa vilken stad man såg på flygfotot? Antal tävlande blev rekorstort, 61009 besökte tävlingsssidan och tävlade.

Familjen Eriksson från Stockholm vann tävlingen med bästa motivering och alla rätt i tävlingen. Första pris var ett presentkort på 10.000 kr sponsrat av SAS.

Familjen Eriksson/Bergman består av 6 barn där barnen aldrig hade flugit tidigare. För att få med hela familjen familjen på resan blev destinationen Göteborg. Travellink kontaktade i sin tur Liseberg som mycket generöst valde att bjuda hela familjen Eriksson med fritt inträde och åkpass för alla! Lyckan var fullständig. Familjen har lovat att fotografera sin resa i Göteborg och låta oss ta del av äventyret.

Trevlig resa önskar vi alla på Travellink , SAS och Liseberg.

Travellink är idag Nordens ledande internetresebyrå med tillgänglighet 24 timmar om dygnet alla dagar. Travellink är en fullservice resebyrå med ett brett utbud från 500 flygbolag , 60 000 hotell och 50 hyrbilsföretag . Travellink erbjuder resetjänster till såväl företag som privatpersoner. Travellink bedriver verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland.

Travellink ingår i Opodogruppen, som 2008 hade en omsättning på 1,3 miljarder Euro med ett resultat på 14,4 miljoner Euro. Travellink hade en omsättning på 1,6 miljarder med ett resultat på 10 miljoner kronor 2008.