Undvik chockräkningar när du använder mobilen utomlands

Nu kan Travellink i samarbete med HolidayPhone erbjuda mobilt simkort för resan. Med HolidayPhone simkort ringer och mobilsurfar du nästan lika billigt som i Sverige och du blir nådd på ditt vanliga nummer. Lösningen baseras på ett utländskt förskottsbetalt kontantkort som du tillfälligt byter ut ditt vanliga svenska simkort med på resan. Detta gör att du tryggt kan ta med mobilen på resan utan att riskera en dyr telefonräkning när du kommer hem. Tjänsten finns tillgänglig för Australien, Bosnien-Hercegovina, Finland, Kroatien, Spanien, Sri Lanka, Thailand, Turkiet, Tyskland, USA och Vietnam.

Som kund hos Travellink får du extra samtalstid utan kostnad och för de flesta resmål ingår dessutom mobilsurf med flera hundra megabyte.