DEMIDEKK – vackra och hållbara terrasslasyrer

DEMIDEKK Terrasslasyr kommer nu i ny förbättrad version och är nu ännu mer effektiv mot beväxning och med snabbare torktid. DEMIDEKK Terrasslasyr är klarar att stå emot alla aktiviteter för livet utomhus och inte minst vårt varierande skandinaviska väder. Dagar då solen bränner som byts mot dagar med regn som aldrig vill hålla upp. Lasyren tål regn redan en timme efter appliceringen. En strykning räcker för att få ett långvarigt och vackert skydd som framhäver och bevarar träets naturliga och levande uttryck. I färgkartan hittar du tolv snygga, speciellt utvalda kulörer att välja mellan. Det stora kulörutbudet gör det enkelt att hitta en kulör som du trivs med och som passar just ditt hus. Alla kulörer i färgkartan DEMIDEKK Terrasslasyr passar fint ihop med den skandinaviska arkitekturen, landskapet och naturen.

Livet på terrassen njuter du bäst av när du kan göra just det – att njuta!

Pris: 10 liter cirkapris 1700 kr.

För  mer information och färgprover, kontakta:
EKPR & Kommunikation │E-mail: info@ekpr.com │Telefon: 08-667 22 06
Högupplösta bilder finns på: www.ekprbildbank.com

Jotun: Är marknadsledande inom dekorativ färg i Skandinavien och en av världens ledande producenter av färg och pulverlackering med 69 företag och 33 produktionsanläggningar på alla kontinenter. Jotun hade år 2014 en total omsättning på NOK 17 542 miljoner, och har mer än 9700 medarbetare. Koncernen är organiserad i fyra olika segment och sju geografiska regioner, den har sitt huvudkontor i Sandefjord, Norge.