VÅRENS TAPETNYHETER HOS RUSTA

Rusta fortsätter sin satsning på lättuppsatta non-woventapeter och har inför våren fått in 16 fräscha nyheter, som kompletter ett redan brett sortiment.

Rusta fortsätter att driva en stark tapetförsäljning och en del i detta är att säsongsmässigt köpa in nya mönster och färger som följer uppåtgående trender.

Tapeter i svart och vitt med grafiska mönster växer snabbt på marknaden och hos Rusta finns tapeten Grafik som ett spännande exempel på detta. Föregående års starka trend med natur- och verklighetsbaserade mönster lever också kvar och exemplifieras av tapeterna Drivved Pastell och Metallplåt.

Klassiker som inte verkar gå ur tiden är såväl färgglatt mönstrat som romantiskt. Effektfulla fondväggar lockar fortfarande många konsumenter vilket synliggörs hos nyheterna Graffitti och Pelargon. Intresset för mer romantiska mönster lever också kvar, varför tapeterna Klenod och Petite Rose tros ha ett stort nyhetsvärde.

Den skandinaviska trenden med motiv av fåglar och fauna håller sig också stark och passar på såväl fondväggen som i ett helt rum. Helrumstapetsering behöver inte längre vara tråkigt enfärgat utan rätt mönstrade tapeter kan skapa såväl lugn som djup beroende på närheten till betraktarens öga.

Besök oss i våra varuhus eller på www.rusta.se för att inspireras och få den rätta vårkänslan!

Rusta gör det lätt för många människor att köpa hem- och fritidsprodukter av god kvalitet till marknadens bästa priser. Rusta utmärker sig inte bara genom de låga priserna, utan även för att anpassa det breda sortimentet till trender och säsonger. Under vår och sommar fylls varuhusen med trädgårdsmöbler och grillar medan vintersäsong bjuder på adventsstjärnor, ljusslingor och julgranar.

För mer information, vänligen kontakta Anna Lyckberg, Informationskoordinator Rusta AB, telnr 08-626 43 00 alt anna.lyckberg@rusta.se

För att komma till Rustas bildbank, logga in via följande länk:

För ytterligare information samt produktutlåning vänligen kontakta:
EKPR
Mejl: info@ekpr.com