Elanders och Lokaldelen tecknar nytt avtal

Elanders och Lokaldelen tecknar nytt avtal Elanders Tryckeri AB och Lokaldelen i Norden AB har tecknat ett fyraårigt avtal avseende produktion av lokala telefonkataloger och matriklar till ett sammanlagt värde av ca 100 MSEK. Elanders Tryckeri, som ingår i affärsområdet Elanders Infoprint, är en av de ledande katalogtryckerierna i Europa med kunder i ett 15 tal länder. Lokaldelen i Norden AB ingår i koncernen TDC Forlag A/S, med publicering av telefonkataloger i Danmark, Sverige och Norge. I samband med detta avtal blir Elanders en av TDC Forlags huvudleverantörer. Kungsbacka 2001-12-10 Kjell Thörnbring VD och Koncernchef För ytterligare information kontakta Kjell Thörnbring på 0300-50 000 eller besök vår hemsida på www.elanders.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/10/20011210BIT00860/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/10/20011210BIT00860/bit0001.pdf