Lennart Ribohn to retire in spring 2000

Lennart Ribohn to retire in spring 2000 Lennart Ribohn, Senior Executive Vice President of Electrolux, member of Electrolux group management, and head of the business sector New Markets, Components, and Direct Sales, has announced his retirement after 37 years of service to the Electrolux Group. Mr. Ribohn is retiring in accordance with his employment contract from 1991, which establishes his retirement age to 58 years. He will leave the Group in the spring of 2000. Lennart Ribohn joined the Group in 1963 and has held a number of management positions within the Group since then. Further information For further information, please call Lennart Ribohn at +46-8-738 70 70. The Electrolux Press Hotline is available at +46-8-657 65 07. Lennart Ribohn i pension under våren 2000 Lennart Ribohn, Förste Vice VD, medlem i koncernledningen och chef för affärssektorn Nya Marknader, Komponenter och Direktförsäljning, har meddelat att han går i pension efter 37 års verksamhet inom Electrolux-koncernen. Ribohn går i pension i enlighet med sitt anställningsavtal från 1991, som fastställer hans pensionsålder till 58 år. Han lämnar koncernen under våren år 2000. Lennart Ribohn började I koncernen 1963 och har innehaft en rad chefsbefattningar inom företaget sedan dess. Vidare information För vidare information, kontakta Lennart Ribohn på 08-738 70 70. Electrolux Pressjour är tillgänglig på 08-657 65 97. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/11/12/19991112BIT00380/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/11/12/19991112BIT00380/bit0002.pdf