Välkomna till prisutdelning för Årets Trädgårdsprodukt 2014!

När: 12 mars kl 9:00

Var: På PICKEd by flow* SIBYLLEGATAN 36, Stockholm.

VI BJUDER PÅ FRUKOST.

Årets trädgårdsprodukt uppmärksammar goda produktlösningar vars mål är att förenkla trädgårdsarbetet. Det är branschens största produktpris och vinnaren blir ofta en storsäljare och årets snackis. Gröna lampan från Hasselfors Garden är ett sådant exempel. På årets prisutdelning närvarar Henrik Landén från Elmia Garden tillsammans med representanter från det vinnande företaget.

*PICKED by Flow är ett helt nytt blomsterkoncept som fungerar som en deli fast med blommor. Marie Carlqvist och Camilla Ek, från den kreativa byrån FLOW, driver butiken.

o.s.a. till malin@malvaproduktion.se senast den 10 mars.

Henrik Landen, Product Manager, tel 46 36 15 22 57, henrik.landen@elmia.se, garden@elmia.se

Elmia AB, Box 6066, 550 06  JÖNKÖPING, Tel 46 36 15 20 00, Fax 46 36 16 46 92. Internet www.elmia.se, e-post info@elmia.se.

Om oss

Elmia Garden är en renodlad fackmässa för dig som jobbar inom trädgårdsdetaljhandeln och park- och markanläggning. Genom åren har den vuxit fram till att bli norra Europas viktigaste mötespunkt för branschen, såväl nationellt som internationellt. Utställarna erbjuder växtmaterial, odlingsteknik och produkter, krukor och trädgårdsdekorationer och andra produkter eller tjänster till kunder inom den gröna näringen. Nästa Elmia Garden: 8-9 oktober 2014. www.elmia.se/garden