Förmånligare flyg med Emirates

Flygbolaget Emirates presenterar nya kampanjpriser för resor från Stockholm till Dubai och till en rad olika destinationer världen över.

– Vi ser ett ökat intresse för Dubai bland svenska resenärer. Staden har blivit ännu mer attraktiv för barnfamiljer i och med öppningen av temaparkerna Dubai Parks and Resorts. Dubai är även en perfekt stop over-destination för den som vill upptäcka staden under några dagar innan resan går vidare till en annan slutdestination, säger Björn Ekegren, Sverigechef på Emirates.

Destinationer Economy Class – priser från Arlanda (SEK)

Business Class – priser från Arlanda (SEK)

Dubai 2999 18159
Bangkok 4049 15899
Singapore 4399 17429
Seychellerna 6399 29499
Sydney 9099 32599

Priserna gäller för den som bokar sin resa under kampanjperioden 9 januari - 22 januari 2017 och gäller resor under perioden 16 januari - 30 november 2017. Samtliga resor, bortsett från de resor som har Dubai som slutdestination, är med mellanlandning i Dubai.

* Priserna gäller tur och retur från Stockholm och för ett begränsat antal platser. Boka senast 22 januari 2017 och res mellan 6/1-30/11 2017. Speciella regler och villkor gäller, lär mer på emirates.se. Priserna kan variera beroende på reseperiod. Specialpriserna i Business Class är bokningsbara 90 dagar eller mer före avresa. För mer information, kontakta din resebyrå, gå in på emirates.se eller ring på tel. 08-502 52 111

Kevin Bell, Spotlight PR. Telefon: 0736526173, E-mail: kevin.bell@spotlightpr.se

Emirates, ett av de snabbast växande flygbolagen i världen, har fått mer än 500 internationella priser och utmärkelser för hög kvalitet. 2016 utnämndes Emirates till världens bästa flygbolag av SkyTrax. Emirates flyger till 154 destinationer i 83 länder över sex kontinenter. Emirates flyger med 255 wide body-maskiner från Airbus och Boeing, inklusive 89 av branschens modernaste Airbus A380. Totalt har Emirates en order på 224 nya flygplan, till ett värde av mer än 112 miljarder US dollar.