Inbjudan till media- och analytikerträff 24 oktober 2007

Stockholm, 17 oktober 2007 – Enea publicerar delårsrapporten för tredje kvartalet onsdagen den 24 april 2007.

Med anledning härav är ni välkomna till en media- och analytikerträff där Eneas VD och koncernchef Johan Wall och finansdirektör Håkan Gustavson presenterar bolaget och den finansiella utvecklingen samt svarar på frågor.

Tid: onsdag den 24 oktober klockan 14.00
Plats: Citigate Stockholm, Birger Jarlsgatan 6B, 6 tr, Stockholm.

Anmälan är obligatorisk och görs till Susanne Nilsson, 08-527 808 27, susanne@citigatestockholm.com

Presentationen kommer att finnas tillgänglig på www.enea.com samma morgon.

För mer information, vänligen kontakta: