KORRIGERING AV DATUM I ENEAS FINANSIELLA KALENDER

I samband med distributionen av delårsrapporten för juli-september 2017 uppstod en felaktig datumförskjutning i Eneas finansiella kalender för 2018 och framåt.

Den korrekta finansiella kalendern är följande:

Bokslutskommuniké 2017                        8 februari 2018

Delårsrapport januari-mars                      25 april 2018

Årsstämma                                               8 maj 2018

Delårsrapport april-juni                            19 juli 2018

Delårsrapport juli-september                   23 oktober 2018

Bokslutskommuniké 2018                        7 februari 2019

Anders Lidbeck, VD & koncernchef

E-post: anders.lidbeck@enea.com

Enea®, Enea OSE®, Netbricks®, Polyhedra®, Zealcore®, Enea® Element, Enea® Optima, Enea® LINX, Enea® Accelerator, Enea® dSPEED Platform och COSNOS® är av Enea AB eller dess dotterbolag registrerade varumärken. Enea OSE®ck, Enea OSE® Epsilon, Enea® Optima Log Analyzer, Enea® Black Box Recorder, Polyhedra® Lite, Enea® System Manager, Enea® ElementCenter NMS, Enea® On-device Management och Embedded for LeadersTM är Enea AB:s oregistrerade varumärken. Alla rättigheter förbehållna. © 2017 Enea AB.