Redeye: Enea - Herrans lönsamt & inte herrelöst

Detta är en kort uppdatering efter att det ur ett flaggningsmeddelande framkommit att Per Lindberg äger 37,5 procent av aktierna i Enea och inte kring 5 procent som tidigare ägardata gjorde gällande.  Vår Redeye Rating avseende ägarbild-betyget höjs från 1 till 3 poäng med anledning av den nya ägarinformationen, vilken sänker risken och därmed likväl vårt avkastningskrav.

Läs mer och ladda ned analysen:  https://www.redeye.se/company/enea/568162/enea-herrans-lonsamt-inte-herrelost#company-navigation

Börja följa bolag hos Redeye för att direkt få de senaste analyserna inom Tech och Life Science.

Detta är ett pressmeddelande från Redeye - Research Powered Investment Banking.  https://www.redeye.se/