1 500 mil cykelvägar på eniro.se

Våren och cykelsäsongen är här och eniro.se har uppdaterats med nya cykelvägar. Totalt finns det 1 500 mil cykelvägar i kartorna.

-       Vi hoppas många ska upptäcka nya utflyktsmål i sin närhet med hjälp av Eniros kartor, säger Sara Kullgren, direktör för produkt- och tjänsteutveckling på Eniro.

Så här fungerar det:

-       gå in på eniro.se/kartor

-       välj Trafikinformation i högerkolumnen och sedan Cykelvägar

Exempel Västerås: http://kartor.eniro.se/m/nVefd

Helt nya orter i år är:

Boden

Bålsta

Eksjö

Gävle

Hudiksvall

Helsingborg

Trollhättan

Norrköping

För mer information kontakta:

Eva Ernfors, pressansvarig Eniro: 072-728 73 23

Eniro är den lokala sökmotorn. En smart genväg till det du behöver, i din närhet eller dit du ska. Genom att använda Eniros tjänster kan både företag och konsumenter på ett enkelt sätt hitta de försäljningsställen som har de produkter och tjänster man är intresserad av. Oavsett om kanalen är internet, katalog eller mobil. Annonsörer kan aktivt marknadsföra sig till köpbenägna konsumenter och företag och därmed få nya kunder och ökad försäljning.

Eniro är ett av de största lokala sökföretagen i Norden och Polen. Bolaget har cirka 3 200 anställda samt är noterat på Nasdaq OMX Stockholm sedan år 2000. Under 2012 uppgick intäkterna till 3 999 MSEK, med ett resultat före avskrivningar (EBITDA) på 976 MSEK. Huvudkontoret finns i Stockholm. Mer om Eniro på www.eniro.com

Eniro - Upptäck närheten. Sök lokalt.

Taggar: