Eniro bjuder in till telefonkonferens i samband med niomånadersrapporten

Eniro presenterar sin niomånadersrapport för perioden januari - september 2001 den 30 oktober. Rapporten kommer att offentliggöras genom ett pressmeddelande och kommer att kunna laddas ned från företagets hemsida, www.eniro.com. Kl 14.30 svensk tid den 30 oktober anordnas en telefonkonferens för analytiker och journalister med Lars Guldstrand, koncernchef och vd, samt Lennart Bernard, finansdirektör. Kommentarer på niomånadersapporten beräknas till ca 20 minuter, därefter finns tid för frågor. Telefonnummer: +44 208 781 0576 Kodord: Eniro AB Telefonkonferensen kan sedan avlyssnas via telefonnr: +44 208 288 4459. Kod: 634 322 eller på Eniros hemsida via länk fram till och med den 6 november. Om du vill delta i telefonkonferensen ser vi helst att du anmäler dig till Terese Neivelt, Corporate Communication, antingen via e-post på terese.neivelt@eniro.com eller på telefon 08-634 70 09, innan konferensen börjar.