Eniro offentliggör presentation inför dagens investerarträff

Inför dagens investerarträff klockan 15:00 offentliggör Eniro härmed den presentation som kommer att visas vid mötet.

Presentationen kommer hållas av VD och koncernchef Örjan Frid och CFO Fredrik Sandelin. Det kommer att finnas möjlighet att följa presentationen via webbsändning där även presentations-materialet går att följa. Webbsändningen, som även kan ses i efterhand, nås på adressen https://tv.streamfabriken.com/eniro-q1-2017.

För att delta i telefonkonferensen, vänligen ring in på något av följande nummer:

SE: +46 8 566 426 98 eller

UK: +44 20 300 898 10

Investerarträffen kommer att hållas hos:

Pareto Securities

Berzelii Park 9

SE-103 91 Stockholm

För att delta på investerarträffen, vänligen registrera via följande länk http://www.financialhearings.com/event/9848/register/live_event

För mer information, vänligen kontakta:

Örjan Frid, VD Eniro, tel 0705 611 615

Denna information är sådan information som Eniro AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 9 maj 2017 kl 14.45 CET.