Gult kuvert från Gula sidorna till 100 500 örebroare

Den vanligaste titeln i Gula sidorna är fru, tätt följd av ingenjör, lantbrukare, chaufför och fröken. Inom de närmasta dagarna får 100 500 örebroare ett gult kuvert från Eniro med chansen att uppdatera sin titel eller andra extra kontaktuppgifter.

Samtidigt kommer Eniro att kontakta cirka 23 200 örebroare via telefon. Totalt får alltså 123 700 örebroare möjlighet att uppdatera sina extra kontaktuppgifter.   -         Nu är det dags att sammanställa telefonkatalogen i Örebroområdet inför nästa år. Eftersom vi bytt databasleverantör vill vi ge alla örebroare möjligheten att uppdatera sina extra kontaktuppgifter, säger Marie-Louise Kjellström, VD för Eniro Sverige Försäljning AB.  Det gula kuvertet innehåller en bekräftelse med de nuvarande uppgifterna samt en portofri svarstalong för eventuella ändringar. Det går snabbast och enklast att uppdatera uppgifterna via www.eniro.se eller den portofria svarstalongen i brevet. Ett annat alternativ är på telefonnummer 020-63 62 61, vardagar kl. 8-17. Eniro får grunduppgifterna - namn, adress, telefonnummer - via teleoperatörerna, medan extra kontaktuppgifter grundar sig på information ifrån kunderna. Uppgifter som uppdateras senast den 30 augusti införs i nästa utgåva av katalogen som distribueras i Örebro under vecka 50. Eniro.se och Eniro: 118 118 uppdateras senast inom fyra veckor. Exempel på extra kontaktuppgifter: Namn på sambo/make/maka/andra personer i hushållet Mobiltelefonnummer Titel E-post Hemsida Faxnummer Inplacering på flera ställen i katalogen Telefonnummer till sommarstuga i annat katalogområde För mer information: Marie-Louise Kjellström, VD för Eniro Sverige Försäljning AB, telefon 070-567 80 98 Kommunikationsavdelningen, Eniro AB, telefon 0706-88 93 95