Inbjudan till kapitalmarknadsdag

”Nyckeln till framgång ligger i hur vi transformerar Eniro från printberoende till online-möjligheter, och att vi optimerar vår geografiska styrka, våra synergier och våra möjligheter inom alla marknader.”

Jesper Kärrbrink, VD

Eniro välkomnar analytiker, investerare och journalister att delta i en kapitalmarknadsdag i Köpenhamn för en presentation av Eniros nya strategi.

Datum och tid
Torsdag den 6 november 2008 kl 12.00 – 18.00
Registrering och lunchbuffé från kl 11.00 – 12.00
Middag från kl 18.00

Eniros lokaler i Danmark: Sydmarken 44 A, Søborg, Köpenhamn

En lunchbuffé kommer att serveras från kl 11.00. Presentationen startar kl 12.00 och pågår till kl 18.00. Efter konferensen bjuder Eniro på en informell middag i samma lokaler.

Vänligen anmäl deltagande genom att fylla i anmälningsformuläret på Eniros hemsida www.eniro.com.

Här finns också all övrig information om kapitalmarknadsdagen vilken kommer att uppdateras löpande. Vid frågor kontakta IR-avdelningen via e-post: cmd@eniro.com eller ring +46 8 553 315 11.

Delar av kapitalmarknadsdagen kommer att webbsändas på www.eniro.com.