Inbjudan till presentation av Eniros bokslutskommuniké 2010

Eniros bokslutskommuniké publiceras cirka kl 8.00 den 10 februari. En webbsänd telefonkonferens kommer att hållas kl 10.00 samma dag.

Eniros vd och koncernchef Johan Lindgren och tillförordnad finansdirektör Mattias Lundqvist presenterar resultatet för 2010 och besvarar frågor. För att delta i telefonkonferensen och därmed kunna ställa frågor, vänligen ring in på något av följande nummer:

SE: + 46 (0)8 506 853 31
UK: +44 207 108 6205
US: +1  8666 765 869

Presentationsmaterialet till telefonkonferensen kommer att finnas tillgängligt innan konferensen startar på Eniros webbplats www.eniro.com under Investor Relations. På bolagets hemsida kommer även en ljudupptagning av telefonkonferensen finnas tillgänglig.

För mer information:

Lena Schattauer, tf Chef Investor Relations, tel 070-595 51 00
Åsa Lilja, Investor Relations, tel 08-553 315 11

www.eniro.com

Eniro är Nordens största sökföretag. Genom att använda Eniros tjänster kan både företag och konsumenter på ett enkelt sätt hitta de försäljningsställen som har de produkter och tjänster man är intresserad av. Oavsett om kanalen är internet, katalog eller mobil. Annonsörer kan aktivt marknadsföra sig till köpbenägna konsumenter och företag och därmed få nya kunder och ökad försäljning. Bättre sökbarhet leder till bättre affärer.

Eniro har 4 400 anställda i Norden och Polen samt är noterat på Nasdaq OMX Stockholm sedan år 2000. Huvudkontoret finns i Stockholm. Mer om Eniro på www.eniro.com