Inbjudan till presentation av Eniros delårsrapport för det andra kvartalet 2010

Eniros delårsrapport för det andra kvartalet 2010 publiceras omkring kl 08.00 den 15 juli 2010. En webbsänd telefonkonferens kommer att hållas kl 10.00 samma dag.

Program :
Eniros koncernchef och vd Jesper Kärrbrink och finansdirektör Jan Johansson presenterar resultatet för det andra kvartalet 2010 och besvarar frågor.

För att delta :
Presentationen, som hålls på engelska, filmas och direktsänds på vår webbplats www.eniro.com . För att delta i telefonkonferensen och därmed kunna ställa frågor, vänligen ring in på något av följande nummer:

SE: + 46 (0)8 506 269 30
UK: +44 207 750 9950
USA: +1  8666 765 870 (avgiftsfritt inom USA)

I efterhand kommer webbsändningen att finnas tillgänglig på Eniros webbplats www.eniro.com under Investor Relations. Presentationsmaterial kommer att publiceras där innan konferensen startar.

För mer information:
Birgitta Henriksson, Tf Chef Investor Relations,  tel +46 8 410 32 185, mobil +46 708 12 86 39
Åsa Lilja, Investor Relations, tel 08-553 315 11, mobil 070-555 53 95

www.eniro.com

Eniro är det ledande sökföretaget på den nordiska mediemarknaden. Eniros sökdatabas sammanför säljare med köpare och gör det enkelt att hitta personer genom att använda Eniros distributionskanaler Online, Kataloger, Voice och mobil. Eniro har verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Danmark och Polen.