Inbjudan till presentation av Eniros delårsrapport januari – juni 2017

Eniros delårsrapport för andra kvartalet 2017 kommer att publiceras klockan 08:00 den 15 augusti 2017. En webbsänd telefonkonferens kommer att hållas klockan 10:00 samma dag där VD och koncernchef Örjan Frid och CFO Fredrik Sandelin presenterar resultatet för andra kvartalet.

Det kommer att finnas möjlighet att ställa frågor via webbsändningen där även presentationsmaterialet går att följa. Webbsändningen, som även kan ses i efterhand, nås på adressen https://tv.streamfabriken.com/eniro-q2-2017

För att delta i telefonkonferensen, vänligen ring in på något av följande nummer:

SE: +46 (0) 8 5664 2694

UK: +44 (0) 20 3008 9807

Presentationsmaterialet kommer också att finnas tillgängligt innan konferensen börjar på Eniros webbplats www.enirogroup.com under Investor Relations. Via länk från bolagets webbplats kommer det också vara möjligt att nå webbsändningen, och när den är slut, den inspelade versionen av webbsändningen och telefonkonferensen

För mer information, vänligen kontakta:

Fredrik Sandelin, CFO, tel: +46 8 553 310 00, e-post:ir@eniro.com

Eniro är ett ledande sökföretag för personer och företag i Norden. Eniro Group har omkring 1 700 anställda. Bolaget är noterat på Nasdaq Stockholm [ENRO], med f.n. ca 14 000 aktieägare och har sitt huvudkontor i Kista, Stockholm. Mer om Eniro på enirogroup.com, twitter.com/eniro, facebook.com/eniro.

This press release is available in English at www.enirogroup.com/en/press-releases.