Inbjudan till telefonkonferens

Måndag den 19 juli 2004 presenterar Eniro sitt resultat för andra kvartalet 2004. En telefonkonferens kommer att hållas kl 15:00 (CET) samma dag.

Eniros VD och koncernchef Tomas Franzén presenterar resultatet för andra kvartalet 2004 samt besvarar frågor.   För att delta i telefonkonferensen, vänligen ring senast fem minuter innan konferensen börjar. Använd något av följande nummer: UK +44 (0) 207 162 0184  lösenord; Eniro USA +1 334 420 4950  lösenord; Eniro   En inspelning av konferensen kommer att finnas tillgänglig till och med 28 juli 2004 på: UK + 44 (0) 208 288 4459, kod; 277 002. USA +1 334 323 6222 kod; 277 002. En inspelad länk för avlyssning kommer även att finnas på Eniros hemsida eniro.com. Rapporten kommer att distribueras cirka 14.00 och cirka 30 minuter innan telefonkonferensens början kommer en power point presentation att finnas tillgänglig på www.eniro.com.   För mer information: Boel Sundvall, Vice President, Corporate Communications & IR. Tel. 08-553 310 06, mobil 070-560 60 18, boel.sundvall@enio.com