Rätta vägen i mobilen

Nu kan de som ringer eller skickar sms till Eniro 118 118 få en vägbeskrivning skickad till sin mobil.

Nu går det att ringa eller skicka sms till Eniro 118 118 och få ett sms med vägbeskrivning och karta skickad till sin mobil. - Vägbeskrivning är en mycket efterfrågad tjänst, eftersom många ringer till oss när de är på språng. Vi ser en ökad mobilitet i samhället vilken har skapat nya krav och önskemål som vi strävar efter att uppfylla, säger Richard Döös som är produktchef för 118 118 sms. Eniro 118 118 är Sveriges största nummerupplysning och tar emot knappt 60 miljoner förfrågningar varje år. Tidigare i år blev man utsedd till världens bästa nummerupplysning för mobila användare av 118tracker.com i Storbritannien.