Enterspace VR Center Stockholm: En uppdatering från oss

Report this content

Vi har under hösten jobbat hårt med alla aspekter av vårt nya VR-center på Sveavägen 14 i Stockholm, med målet att bygga upp den bästa destinationen för VR i Norden. Enterspace VR Center Stockholm kommer snart erbjuda interaktiv, premium VR, samtidigt som vi också kommer att öppna en mysig bistro och bar.

Intresset för öppningsdatum är stort och frågorna är många, vilket vi tycker är superkul och inspirerande, Stockholm är verkligen redo för en ny typ av underhållning! Vi finjusterar nu de sista bitarna och Enterspace Stockholm kommer därför att öppna efter årsskiftet. Vi återkommer inom kort med öppningsdatum och information om när försäljning av biljetter, presentkort och företagspaket kommer att dra igång.

###

För att ta del av de senaste nyheterna från Enterspace VR Center Stockholm kan du registrera dig för vårt nyhetsbrev.

Idag släpper vi med stolthet en teaser trailer för vårt rymdäventyr Ringwalker - den första VR-upplevelsen som kommer att finnas på Enterspace VR Center Stockholm.

Cecilia Ohrner
Marketing & Communications Manager
press@enterspacevr.com

Om Enterspace VR Center Stockholm

Enterspace VR Center Stockholm kommer att öppna på Sveavägen 14, i hjärtat av Stockholm city. VR-centret, som riktar sig till kompisgäng, familjer och företag, är ett helhetskoncept med en stor VR-park samt en bistro och bar som är öppen för allmänheten. VR-parken kommer bland annat att erbjuda interaktiv och sladdlös VR för 1-4 spelare i så kallade VR-rum, samt upplevelser som utförs sittande i en VR-lounge. Med ett helhetskoncept på 900 kvadratmeter och avancerad teknik, blir Enterspace Stockholm Nordens största VR-center och det första i sitt slag.