Pressinbjudan: final i Årets studentföretagare 2017

Fem tävlande är klara för finalen av Årets studentföretagare torsdagen den 23 februari på SUP46 i Stockholm. Förstapriset är 150 000 kronor och en plats i den internationella finalen som i år hålls i Frankfurt, Tyskland.

Medverkar gör:

Förra årets vinnare Johan Wikström, vd Genomtänkt Kommunikationsbyrå liksom Anna Bünger, avdelningschef Näringsliv på Tillväxtverket, Johan Eklund, vd Entreprenörskapsforum och professor BTH och JIBS, Pernilla Norlin, vice vd och kommunikationschef Entreprenörskapsforum och Carl Johan Renvall, Triton Advisers liksom prisets jurymedlemmar.

och årets finalister:

Fredrica Ohly – Fredricas Läxhjälp
William Larsson – Nyttkontor Nu AB, m2finder.com
Parisa Khosravi – Pulsivity/Infood
Salad Hilowle – Salad Hilowle
Vera Antonov – Bfree Accounting AB

Ta del av hela programmet
När?
Torsdag den 23 februari kl. 14.00-17.00 med efterföljande mingel.
Var? SUP46, Regeringsgatan 65, Stockholm.
Anmälan: Till Pernilla Norlin, 070-144 55 64.

Vice vd och kommunikationschef