Pressinbjudan: final i Årets studentföretagare 2017

Fem tävlande är klara för finalen av Årets studentföretagare torsdagen den 23 februari på SUP46 i Stockholm. Förstapriset är 150 000 kronor och en plats i den internationella finalen som i år hålls i Frankfurt, Tyskland.

Medverkar gör:

Förra årets vinnare Johan Wikström , vd Genomtänkt Kommunikationsbyrå liksom Anna Bünger , avdelningschef Näringsliv på Tillväxtverket, Johan Eklund , vd Entreprenörskapsforum och professor BTH och JIBS, Pernilla Norlin , vice vd och kommunikationschef Entreprenörskapsforum och Carl Johan Renvall , Triton Advisers liksom prisets jurymedlemmar.

och årets finalister:

Fredrica Ohly – Fredricas Läxhjälp
William Larsson – Nyttkontor Nu AB, m2finder.com
Parisa Khosravi – Pulsivity/Infood
Salad Hilowle – Salad Hilowle
Vera Antonov – Bfree Accounting AB

Ta del av hela programmet
När?
Torsdag den 23 februari kl. 14.00-17.00 med efterföljande mingel.
Var? SUP46, Regeringsgatan 65 , Stockholm.
Anmälan: Till Pernilla Norlin , 070-144 55 64.

Vice vd och kommunikationschef